כאן תגלה את ההבדל בין מכירת דירה באופן עצמאי, דרך מתווך ודרך מתווך עם הסכם בלעדיות | יוסי זילברפרב

כאן תגלה את ההבדל בין מכירת דירה באופן עצמאי, דרך מתווך ודרך מתווך עם הסכם בלעדיות | יוסי זילברפרב

 

לטבלת ההשוואה אשר תמחיש לך את היתרון בשירותי תיווך בבלעדיות כאשר אתה מוכר דירה  – הקלק כאן

 טבלת השוואה בין: מכירת דירה לבד, מכירת דירה באמצעות מתווך, מתווך שמוכר דירה בהסכם בלעדיות

 

למכור לבד, למכור בתיווך רגיל או בהסכם בלעדיות? התמונה מתבררת כאן.

כשאתה מוכר נכס "שם המשחק" למכור במחיר טוב בזמן קצר יחסית, ללא הפרעות, מטרדים והתשות מיותרות. עם ביטחון אישי כדי שלא יגיעו "אורחים בלתי קרואים" עם כוונות אחרות משלך וכדי לסיים בעסקה בטוחה ומוצלחת.

מחיר

כשאתה מוכר לבד לא תמיד תדע לתמחר את הדירה נכון, דירה עלולה להיתקע בשוק ו"להישרף". כמו כן אפיקי החשיפה שלך מוגבלים יחסית.
בין קונה למוכר יהיו חילוקי דעות, רגשות ואגו. מתווך מנוסה יודע לגשר ולהחזיר את הצדדים לשולחן המשא ומתן כדי להגיע לעמק השווה כדי לסגור, מתווך בהסכם בלעדיות עובד בשבילך בעל הנכס, בשיתוף פעולה מלא כדי להגיע למחיר סגירה מקסימאלי בזמן קצר.

זמן

כשאתה מנסה למכור לבד יש מצב שתמכור אך לרוב הנכס נמצא זמן רב באוויר, נתקע בשוק. פחות אנשים מתענינים בו, האטרקטיביות שלו יורדת ובמקביל גם מחירה של הדירה יורד. זה נקרא בעגה המקצועית "תהליך שרפת הנכס".
מתווך רגיל עומד בפני תחרות מול מתווכים אחרים וכן מול בעל הנכס ולכן הוא ימנף את הדירות שלו באמצעות הנכס שלך. הוא יסייר עם לקוחות בנכס שלך ויעבור לאחר מכן לדירות שהוא קבל ורוצה למכור בבלעדיות.
ולעומת זאת מתווך שעובד בשבילך בבלעדיות משקיע את זמנו וכספו בחשיפה ושיווק וממנף את קשריו על מנת למכור את דירתך במחיר הטוב ביותר בשוק ובזמן הקצר ביותר לעומת תיווך רגיל – בהסכמה אשר בו המתווך לא ישקיע יותר מדי בשיווק הדירה
כדי להגיע למעמד מכירה טוב.

איכות חיים

כשאתה מוכר לבד. אתה מפרסם באינטרנט ומקבל טלפונים מגולשים וממתווכים גם בשעות שאתה עסוק ואין לך פנאי לענות וגם בשעות לא מקובלות. ולעיתים אנשים שרוצים לדעת "מה יש בבית" מגיעים לראות.
המתווך מקבל את הטלפונים. מסנן ויודע להבדיל בין הלקוחות הפוטנציאליים שמתאימים לרכישת הדירה לבין אלה שלא.
מתווך שעובד בשבילך בבלעדיות מתמחר עם כמה שיותר אנשים כבר בשלב החשיפה הראשוני במחיר המתאים בזמן שהלקוחות הבשלים מתעניינים, מקבל את ההצעות הטובות ביותר ומביא 2 – 3 קונים בשלים לסגור עסקה.
אתה כבעל הדירה לא צריך לעמוד מול לקוחות ולהתגבר על אמוציות (אתה הרי אוהב את הבית, והדירה שלך שווה ……. )

ביטחון אישי

כאשר אתה מפרסם במידיות השונות היכן שאתה יודע וכן מחוץ לאינטרנט אתה לא יודע מי באמת יגיע אליך. ולא כדאי לך לסכן את דירתך ולחשוף אותה לאנשים לא רצויים. אין סינון. המתווך רושם כל לקוח פוטנציאלי על פי "חובת הכתב" כדין אבל לא תהיה לו שליטה על אחרים אשר יגיעו אליך ללא סינון ראשוני.
מתווך שעובד בבלעדיות הוא זה שמנהל את השיווק והמכירה, הוא זה שמקבל את כל הטלפונים ומסנן את הלקוחות המתאימים, אלה שמתכוונים לרכוש את דירתך ויש להם באמת את היכולת הכלכלית. המתווך שעובד בבלעדיות מעורב בכל התהליכים מול כל הקונים
ויסייע בליווי פיננסי וביכולת להיעזר במשכנתא בדרך הנכונה עם האנשים המקצועיים שאיתו הוא עובד.

ביטחון בעסקה

כשאתה עומד לבד מול קונה במכירה לא תמיד ברור לך מי עומד מולך ומה היכולות הפיננסיות שלו. מתווך שעובד בהסכמה יוכל להכיר את הלקוח בתהליך המכירה אך זה יוכל להגיע לדירה גם בדרכים אחרות ובדרך זו לא ניתן לעשות התמחרות על הדירה בין כל הקונים.
בבלעדיות רק אותו מתווך עומד מול הלקוחות, עושה שיווק נכון ומטפל בכל הפונים בצורה מסודרת. הלקוחות מקבלים יחס אישי. הוא יודע לצמצם את כמות הפונים רק ללקוחות הפוטנציאלים, להביא להתמחרות בניהם ולסגור על המחיר הטוב ביותר עבורך.

הקלק על הקישור מתחת ובמסך הבא הקלק שוב על הקישור realtor.Table – לקבלת הטבלה

realtor.Table

הפוסט תרם לך במשהו? למדת משהו חדש? מסקרן אותך? מה דעתך להגיב או לשתף?

איזה כייף! אפשר להשאיר תגובה

comments

תשתף את מחשבותיך!

כל הזכויות שמורות ליוסי זילברפרב © הקמת אתרי וורדפרס - websitemagic