מה יקרה אם תכין את דירתך למכירה?

מה יקרה אם תכין את דירתך למכירה?

 

להכין את דירתך למכירה – "למה יתכוון המשורר" ?
זה אומר להבין מי הפרסונה (הקונה הטיפוסי) שעשוי לרכוש את דירתך ודירתך אכן אמורה להתאים לו ולצרכיו. אם הוא מגיע לדירתך סביר להניח שעל אזור מגוריו הוא כבר החליט.
טוב תעשה אם תיקח בחשבון את היכולות הכספיות שלו ותכין את הדירה בהתאם.

על פי הנתונים שהגעת אליהם אתה לוקח בעל מקצוע מיומן שעיסוקו בהום סטיילינג ואשר יודע לתכן ולשלב בין שיפוץ קל לבין עיצוב קל של הדירה וכמובן יודע לארגן את בעלי המקצוע הנכונים במחיר הסביר כך שבסופו של תהליך, יביא את הדירה למלוא הפוטנציאל שלה בהשקעה לא גבוהה. השקעה בסביבות 20,000 ₪ עד 25,000 ₪ לא יותר.

לעיתים צריך לשבור קיר, להגדיל את החלל ולהכניס אור לדירה. הכל תלוי בראיה של המתכנן.
יש מצב שצריך להשקיע קצת בעיצוב המטבח והשירותים. זה פשוט משביח ומעלה את הערך ועל זה קונה פוטנציאלי מוכן לשלם.שדרוג הדירה לקראת מכירה - הום סטיילינג (home styling) יעלה את ערך הדירה
לצבוע את כל הדירה בלבן, צבע נטרלי אשר נותן הרגשת ניקיון. אם כי לפעמים אפשר לשבור את הצבע הלבן בצבע קרם או פנינה או כל גוון יפה אחר באזור מסוים כדי להשרות אווירה ביתית נעימה.
להחליף את כל השקעים והאלמנטים החשמליים בקירות ולעשות פוליש ברצפות כדי שייראה מחודש ומבריק.

אפשר להתקין מראות במיקומים שונים כדי שיתנו הרגשה של דירה מרווחת יותר. סוג של השלייה חיובית בעיצוב. לשלב צמחיה במרפסת. לדלל רהיטים ולהתאימם כך שישתלבו בחלל הדירה.
להתקין גופי תאורה שיקרינו את האור הנכון (גופי התאורה היום זולים מאוד בשוק).

כשקונה פוטנציאלי נכנס לראות את דירתך לוקח לו כמה רגעים להחליט אם הוא רוצה אותה או לא וכמה כסף הוא מוכן לשלם עליה. אם מראה הדירה מתאים בול למה שהוא דמיין – קלעת בול!
הדירה נצרבת בזיכרונו וגם אם יעשה סבב דירות נוסף רוב הסיכויים שיחזור לדירתך על מנת לסגור עסקה.

ככל שדירתך תתאים ותלהיב קונים פוטנציאליים רבים יותר כך יקל על ההתמחרות שלה (תחרות בין הקונים) היא תימכר מהר יותר ובמחיר הגבוה יותר ממחיר השוק.
השבחה נכונה עשויה להניב עוד 100,000 ₪ ויותר כך שבמכירה תחזיר את ההשקעה ותישאר עם רווח ניכר. מה רע?

הפוסט תרם לך במשהו? למדת משהו חדש? מסקרן אותך? מה דעתך להגיב או לשתף?

איזה כייף! אפשר להשאיר תגובה

comments

תשתף את מחשבותיך!

כל הזכויות שמורות ליוסי זילברפרב © הקמת אתרי וורדפרס - websitemagic